DESPRE NOI


Utilizator:
Parola:
 

 


Noutati ...

Anunt public
Privind dezbaterea publică a solicitării de revizuire a autorizației integrate de mediu            SC ENET SA, cu sediul în Focșani, Bdul București, ......
Citeste mai mult

ANUNŢ PUBLIC
           SC ENET SA cu sediul în Focșani, B-dul București nr. 4, județul Vrancea, anunță publicul interesat asupra depunerii solicitării......
Citeste mai mult

ANUNŢ PUBLIC
       SC ENET SA cu sediul în Focșani, Bdul București nr. 4, județul Vrancea, anunță publicul interesat asupra dezbaterii publice privind solicitarea de r......
Citeste mai mult

SC ENET SA anunta demararea actiunii de preluare in facturare individuala
           SC ENET SA anunta demararea actiunii de preluare in facturare individuala, obligatorie si in regim de urgenta, a apartamentelor branşate l......
Citeste mai mult

STADIUL ACTUAL AL LUCRĂRILOR DE REABILITARE
           STADIUL ACTUAL AL LUCRĂRILOR DE REABILITARE            Informație actualizată la da......
Citeste mai mult

PROTECTIA CONSUMATORILOR - A.N.P.C.

Cariere

Anunt angajare

18.09.2017

 

 

S.C. Enet S.A., scoate la concurs un post de inginer/economist pentru activitatea de repartizare a productiei si urmarirea consumurilor.

Inscrierile pentru concurs se fac la registratura societatii pana la data de 21.09.2017 ora 16.

  • Studii obligatorii – superioare tehnice sau economice de lunga durata .
  • Abilitati :de lucru cu programele pe calculator;studiile tehnice constituie un avantaj, de asemenea si cursurile de perfectionare in domeniul comunicarii.
  • Experienta in domeniu minim 1 an;

Certificat medical cu o vechime de cel mult 6 luni din care sa reiasa ca este apt de munca;

-          Atributiunile postului vor fi comunicate candidatilor la sediul societatii.

Numai candidaţii cu dosar complet vor fi invitaţi la concurs. Data concursului va fi stabilita dupa terminarea inscrierilor si va fi adusa la cunostinta candidatilor.

Concursul va consta intr-un interviu si o proba practica.

Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

 

S.C. Enet S.A., scoate la concurs doua posturi de contabil. Inscrierile pentru concurs se fac la registratura societatii pana la data de 25.09.2017 ora 16 .

  • Studii obligatorii – medii
  • Alte cerinte: experienta de operare pe softuri economice,persoane ordonate si receptive;
  • Experienta : minim 5 ani pe post de contabil;
  • Certificat medical cu o vechime de cel mult 6 luni din care sa reiasa ca este apt de munca;

Responsabilităţile principale ale posturilui sunt aduse la cunostinta candidatului la sediul societatii.

Data concursului va fi comunicata telefonic candidatilor dupa terminarea perioadei de inscrieri si va consta intr-un interviu.Dosarele care nu intrunesc conditiile din anunt vor fi respinse.

Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

 

 

Anunt angajare

05.09.2017

 

 S.C. Enet S.A., scoate la concurs un post de sudor sau instalator incalzire centrala

Înscrierile pentru concurs se fac la registratura societăţii pana la data de 15.09.2017 ora 13.30.

·        Studii obligatorii – cel putin calificare la locul de munca ;

·        Abilitati :

·        ·        - abilitati de sudare cu flacara oxiacetilenica,

·        ·        - lucrul in echipa,

·        Experienta : minim 1 an in domeniu ;

·        Certificat medical cu o vechime de cel mult 6 luni din care sa reiasa ca este apt pentru lucru;

Atribuţiunile postului : remedierea defectiunilor si avariilor aparute pe retelele termice, unde sunt necesare lucrari cu flacara oxiacetilenica.

·        Data concursului va fi comunicata ulterior candidatilor.

·        Concursul va consta intr-un interviu si o proba practica de sudura cu flacara oxiacetilenica.

·        Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  -------------------------------------------------------------

 

RASANU GABRIELA

SPECIALIST RESURSE UMANE

PERSOANA FIZICA AUTORIZATA

Constanta, StrTraiannr 36, CIF 31203072, ORC-F13/170/2013

RAPORT

De finalizare a  Etapei 1 - Evaluarea si selectia dosarelor de inscriere a candidaturii pentru
posturile de Director General si Director Economic ai Societatii Comerciale ENET SA Focsani

S-au inregistrat un numar de 2 (doua) dosare de candidatura care au fost analizate si evaluate
conform criteriilor stabilite si comunicate public prin anuntui de angajare postat conform cerintelor
legale, cu respectarea prevederilor OUG 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor
publice, modificata prin Legea 111/2016 si Normele de aplicare aprobate prin HG 722/2016,

Criteriile de evaluare si selectie a dosarelor de candidatura pentru Etapa 1 - Analiza dosarelor de
candidatura in vederea intocmirii listei scurte de candidate, au fost urmatoarele:

         Prezentarea dosarului de candidatura;

         Indeplinirea conditiilor de participare;

         Numar ani de experienta in managementul companiilor;

         Calitatea de manager societati comerciale publice sau private, membru al CA/administrator
in cadrul unor societati comerciale publice sau private profitabile sau institutii publice
(constituie un avantaj calitatea de manager sau membru al CA/manager in cadrul
societatilor/regiilor cu acelasi profil de activitate sau profil similar).

Evaluarea dosarelor a fost consemnata in fisa de evaluare a dosarelor de candidatura.
Selectia s-a realizat cu respectarea principiilor nediscriminarii, tratamentului egal si al transparentei
si cu luarea in considerare a specificului domeniului de activitate al societatii ENETSA Focsani.
Dosare de candidatura depuse, analizate si evaluate:

 

Nr
crt

Nume Prenume

Numar inregistrare
dosar candidatura

Pozitia pentru care
candideaza

Punctaj

Recomandare

1

MERCHEAMANOLE

10501/02.08.2017

Director General

5

Proous oentru lista scurta
a procesului de selectie

2

CHIRIACLUCICA

10546/02.08.2017

Director Economic

5

Proous oentru lista scurta
a procesului de selectie

Toti candidatii au fost declarati admisi pe lista scurta pentru Etapa 2 - Interviurile cu candidatii
selectati pe lista scurta si selectia finala.


RASANU CABRIELA

SPECIALIST RESURSE UMANE

PERSOANA FIZICA AUTORIZATA

Constanta, StrTraiannr 36, CIF 31203072, ORC-F13/170/2013

Declaratia de intentie

Informarea candidatilor ai caror dosar a fost selectat pentru lista scurta, se va face prin prin posta

electronic sau telephonic, de catre expertul independent, ocazie cu care va fi comunicata procedura

de desfasurare si termenele stabilite pentru etapa 2.

In vederea finalizarii procesului de selectie candidatii selectati pe lista scurta sunt invitati sa

intocmeasca si sa prezinte in fata comisiei de interviu - Declaratia de intentie, intocmita pe baza

informatiilor cuprinse in Scrisoarea  de Asteptari, facuta  publica de  catre Autoritatea  Publica

Tutelara.

Declaratia de intentie va fi inaintata in scris Comitetului de nominalizare si remunerare constituit in

cadrul societatii ENET SA Focsani, fiind parte componenta a evaluarii candidatilor aflati in lista

scurta.

Toti candidatii, indiferent de pozitia pentru care aplica vor prezenta in Declaratia de Intentie

viziunea cu privire la dezvoltarea generala pe termen scurt, mediu si lung a intreprinderii publice,

astfel incat   sa poata contribui la rezultatele dorite de actionari si exprimate prin Scrisoarea de

Asteptari.

Intocmit astazi 09.08.2017

Expert Independent
Rasanu Gabriela t>FA

                                          

 

ANUNŢ de RECRUTARE și SELECŢIE

Consiliul Local al Municipiului Focsani organizează, în conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016 și Hotărârea de Guvern nr. 722/2016, procedura de recrutare și selecție  pentru ocuparea a 5 posturi de Administrator în cadrul S.C. ENET S.A..

Consiliul Local al Municipiului Focsani a decis ca procesul de recrutare și selecție să fie efectuat de un expert independent specializat în recrutarea resurselor umane si va efectua evaluarea dosarelor de candidatură și selecția inițială a candidaților.

Consiliul Local al Municipiului Focsani a ales ca expert independent și a contractat în acest sens compania Pluri Consultants Romania SRL.

Această procedură de recrutare și selecție  se va desfășura la sediul Consiliului Local al Municipiului Focsani din municipiul Focșani, Bd. Dimitrie Cantemir nr.1bis. în perioada 09.08 - 09.09.2017.

 

A.     Procesul de recrutare și selecție are următoarele etape:

1.Depunerea dosarelor la Registratura Consiliului Local al Municipiului Focsani și pe e-mail.

2.Evaluarea conformității administrative a dosarelor şi a eligibilității candidaților;

3.Comunicarea către candidați a  rezultatelor evaluării dosarelor;

4.Susținerea probelor etapei de selecție inițială – interviu telefonic și centru de evaluare – la o dată și o oră ce vor fi comunicate ulterior fiecărui candidat;

5.Comunicarea către candidați a rezultatelor selecției inițiale;

6. Depunerea, de către candidații nominalizați pe lista scurtă,  la Registratura Consiliul Local al Municipiului Focsani și pe e-mail, a declarațiilor de intenția.

7.Susținerea interviului de selecție finală la o dată și o oră ce vor fi comunicate ulterior fiecărui candidat.

8.Comunicarea către candidați a rezultatelor selecției finale.

9.Aprobarea de către Adunarea Generala a Acționarilor ENET S.A. a propunerilor de nominalizare pe cele 5 posturi de administrator, formulate de către comisia de selecție.

 

 

B. La procesul de recrutare si selecție se pot înscrie candidații care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții:

1.   au cetățenie româna sau cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene, cu condiția să aibă domiciliul in România.

2.   cunosc foarte bine limba română (scris și vorbit),

3.   sunt apți din punct de vedere medical, au  capacitate deplina de exercițiu;

4.   sunt absolvenți(te) ai (ale) unui program de studii de lunga durata finalizat cu diplomă de licență (sau echivalent) în cadrul unei instituții de învățământ superior din domeniul tehnic, economic sau juridic;

5.   sunt absolvenți(te) ai unui program de studii de lunga durata finalizat cu diplomă de licență in cadrul unei instituții de învățământ superior din domeniul economic sau juridic (conform OUG 109/2011, art. 28, lit. 3) finalizat cu diplomă de licența; în cazul candidaților din statele membre UE diploma de studii trebuie sa fie recunoscuta în România; - acest criteriu este aplicabil candidaților care aplica pentru una dintre funcțiile de Administrator ce trebuie sa respecte criteriul „absolvenți ai unei instituții de învățământ superior din domeniul economic sau juridic”. Aceasta condiție se aplica acelor candidați care concurează/aplică pentru cele maxim 2 posturi din structura Consiliului de Administrație care trebuie ocupate de absolvenți ai unor instituții de învățământ superior, studii de lunga durata finalizate cu diploma de licență din domeniul economic sau juridic ;

6.   au cel puțin 10 ani de vechime în muncă si cel puțin  4 ani de experiență în management, consultanță în management sau coordonare proiecte de infrastructură urbana dobândită în companii, unități administrativ teritoriale şi structuri asociate acestora sau unități/ autorități de implementare - acest criteriu este aplicabil candidaților care aplică pentru o altă funcție de Administrator decât cele descrise la punctul 5

7.   au cel puțin 5 ani experiență in domeniul economic sau juridic; acest criteriu e aplicabil candidaților care aplică pentru cele minim 2 posturi din structura Consiliului de Administrație descrise la pct. 5;

9. nu au fost destituiți(te) dintr-o funcție din cadrul unor instituții publice sau al unor întreprinderi cu capital majoritar de stat sau să nu fi avut încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare in ultimii 7 ani;

10.nu se află in conflict de interese care să îi(le)facă incompatibili(e) cu exercitarea funcției de Administrator in Consiliul de Administrație al ENET S.A..

11.nu au fost condamnați(te) definitiv printr-o hotărâre judecătorească pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție si de serviciu, infracțiuni contra înfăptuirii justiției, infracțiunii de fals, infracțiunii contra patrimoniului, pentru infracțiunile prevăzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea si sancționarea spălării banilor, precum si pentru instituirea unor măsuri de prevenire si combatere a finanțării terorismului, cu modificările si completările ulterioare, sau pentru infracțiunile prevăzute de Legea nr. 85/2014 privind procedurile desăvârșite cu intenție care ar face-o incompatibile cu exercitarea funcției;

12.nu au făcut politie politica, așa cum este definită prin lege;

13.Îndeplinesc criteriile cerute prin OUG nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016 si Hotărârea de Guvern nr. 722/2016;

 

C. Conținutul dosarului de candidatură:

 

Dosarele candidaților care aplică pentru postul de Administrator trebuie să conțină:

a.      Opis documente;

b.      Cererea de înscriere;

c.      Curriculum vitae, potrivit modelului comun european;

d.      Adeverință medicală;

e.      Cazierul judiciar;

f.        Copii:

a.      Copia actului de identitate;

b.      Copia certificatului de căsătorie sau a altor acte, doar in cazul in care numele de pe actele depuse este diferit decel de pe actul de identitate;

c.      Copia diplomei de licenta sau echivalenta;

d.      Copii ale documentelor care dovedesc experiența cerută ( obligatoriu extras Reges/Revisal și copie carnet de muncă, contracte de mandat/management, adeverințe eliberate de angajatori, etc.)

 

g.      Formulare:

1.      Declarație pe propria răspundere privind conformitatea documentelor si informațiilor prezentate in dosar, lipsa conflictului de interese si a situațiilor de incompatibilitate.

2.      Acordul cu privire la obținerea de date in vederea verificării informațiilor.

3.      Consimțământ de prelucrare a datelor cu caracter personal.

4.      Declarația de interese.

Întreg dosarul va fi trimis și  în format electronic la adresa 109@pluri.ro

 

 

D. Criterii de selecție:

- Competențe profesionale specifice sectorului energetic

- Competențe profesionale de importanță strategică / tehnica

- Competențe de guvernanță corporativă

- Competențe sociale și personale

- Experiența pe plan local si național

- Independență

- Expunere politică

- Reputația personala si profesionala

- Integritate

- Aliniere cu scrisoarea de așteptări a acționarilor

 

E. Alte informații

 

Dosarele de candidatură,cu documentele solicitate, se depun la Registratura Consiliului Local al Municipiului Focsani, din Focsani,  Blvd. Dimitrie Cantemir, nr, 1bis, în perioada 09.08 -09.09.2017, între orele 07:30 – 16:00 (luni – joi) si 07:30 – 13:30 (vineri), în plic închis sau prin posta la adresa Consiliului Local al Municipiului Focsani si prin e-mail la adresa 109@pluri.ro . Pe plic se vor menţiona: „Candidatură pentru Consiliul de Administraţie al S.C. ENET S.A../ Nume şi Prenume candidat/ Postul pentru care se aplica/A nu se deschide până la data stabilită pentru evaluarea conformităţii administrative a dosarelor şi a eligibilităţii candidaţilor”. Mesajele pe e-mail vor avea titlul : „Candidatura CA ENET__Nume__Prenume__”.

Comunicarea cu candidații se va face, pe întreg procesul de recrutare și selecție, telefonic și pe e-mail.

Conform prevederilor legale în vigoare, rezultatele etapelor procesului de recrutare și selecție sunt confidențiale și în consecință nu vor fi făcute publice, ci vor fi comunicate direct candidaților.

Durata de depunere a dosarelor este de 30 zile calendaristice de la data aparitiei anuntului de recrutare.

Durata de depunere a declaratiilor de intentie de catre candidatii nominalizati pe lista scurta este de 15 zile calendaristice de la data primirii de catre acestia a anuntului de nominalizare pe lista scurta.

Perioadele aferente desfasurarii fiecarei etape in parte se regasesc in planul de selectie de pe site-ul www.focsani.info precum si www.enetsa.ro , plan care poate fi revizuit pe perioada procesului de recrutare si selectie prin versiuni succesive publicate la randul lor pe aceleasi site-uri.

 

 


 

Anunţ de angajare

01.08.2017
 

S.C. Enet S.A., scoate la concurs un post de sudor sau instalator incalzire centrala

Înscrierile pentru concurs se fac la registratura societăţii pana la data de 11.08.2017 ora 13.30.

·        Studii obligatorii – cel putin calificare la locul de munca ;

Abilitati :

- abilitati de sudare cu flacara oxacetilenica,

- lucrul in echipa,

Experienta : minim 1 an in domeniu ;

·        Certificat medical cu o vechime de cel mult 6 luni din care sa reiasa ca este apt pentru lucru;

Atribuţiunile postului : remedierea defectiunilor si avariilor aparute pe retelele termice, unde sunt necesare lucrari cu flacara oxaxetilenica

Data concursului va fi comunicata ulterior candidatilor.

Concursul va consta intr-un interviu si o proba practica de sudura.

Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

 

Director General

Ing. Merchea Manole

 

 

 Anunţ de angajare

27.07.2017

 

S.C. Enet S.A., scoate la concurs un post de tehnician pentru intocmirea devizelor de lucrari.

Înscrierile pentru concurs se fac la registratura societăţii pana la data de 26.07.2017 ora 16.

·        Studii obligatorii – medii tehnice ;

Abilitati :

- abilitati de utilizare a calculatorului , cunostinte foarte bune de operare PC- (Excel, Word) .

- lucrul in echipa,

Experienta : minim 5 ani in intocmirea devizelor;

·        Certificat medical cu o vechime de cel mult 6 luni din care sa reiasa ca este apt pentru lucru;

Atribuţiunile postului sunt cele prevăzute de fişa postului si sunt in pricipal de intocmire a devizelor de lucrari.

Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la concurs. Concursul va avea loc la data de 27.07.2017 ora 10 la sediul societatii.

Concursul va consta intr-un interviu si o proba pe calculator.

Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

 

Director General

Ing. Merchea Manole


 
 

Anunţ de angajare

27.07.2017

 

S.C. Enet S.A., scoate la concurs un post de inginer in cadrul Biroului Productie.

Inscrierile pentru concurs se fac la registratura societatii pana la data de 04.08.2017 ora 13.

  • Studii obligatorii – superioare in una din specialitatile : energetica,inginerie economica in domeniul electric si energetic, ingineria mediului in energetica, ingineria si protectia mediului in industrie, menegementul sistemelor energetice si alte specialitati compatibile cu cerintele din fisa postului;
  • Abilitati :

-          abilitati de utilizare a calculatorului , cunostinte foarte bune de operare PC- (Excel, Word) .

-          Cunostintele de limba engleza – constituie avantaj

  •  Experienta in domeniu constituie un avantaj;

Principalele atributii si responsabilitati ale postului sunt:

-          Raspunde de inregistrarea, intocmirea zilnica a consumurilor din centrala si centralizarea datelor din distributie;

-          Intocmeste si raspunde impreuna cu firma de consultanta, de raportarile pe linia protectiei mediului la termen, asigura masurarea si monitorizarea produselor, proceselor care pot avea impact asupra mediului.

Numai candidaţii cu dosar complet vor fi invitaţi la concurs. Data concursului va fi comunicata candidatilor dupa terminarea inscrierilor.

Concursul va consta intr-un interviu si o proba scrisa. Bibliografia va fi comunicata candidatilor prin mail dupa verificarea dosarului.

Certificat medical cu o vechime de cel mult 6 luni din care sa reiasa ca este apt de munca .

Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

 

 

Director General

Ing. Merchea Manole

 
 
ANUNT
                
             Consiliul de Administratie al  ENET SA Focsani  anun?a demararea procedurii de  recrutare si selectie conform  normativelor legale  privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, pentru urmatoarele  pozi?ii vacante:
   
Directorul General si Directorul Economic  ai Societatii ENET SA FOCSANI
     
1. Conditii  de participare generale si specifice:
1.1  Conditii generale:
cetatenia româna;
domiciliul in pe raza Municipiului Focsani;
stare de sanatate corespunzatoare functiei pentru care candideaza, atestata pe baza de documente medicale valabile;
sa nu fie in situatii de conflict de interese  sau incompatibilitati prevazute de OUG 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice,  cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 31/1990 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
sa cunoasca limba romana (scris si vorbit);
sa aiba capacitate deplina de exercitiu;
sa nu fie incapabil, potrivit legii, ori sa nu fi fost condamnat pentru gestiune frauduloasa, abuz de încredere, fals, uz de fals, înselaciune, delapidare, marturie mincinoasa, dare sau luare de mita, pentru infractiunile prevazute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea si sanctionarea spalarii banilor, precum si pentru instituirea unor masuri de prevenire si combatere a finantarii actelor de terorism, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru infractiunile prevazute la art. 143-145 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile si completarile ulterioare;
sa nu fi fost destituit dintr o functie publica sau sa nu ii fi incetat contractul individual de munca  pentru  motive imputabile salariatului, in ultimii 5 ani;


1.2 Conditii specifice/profilul candidatilor :

a. Pentru candidatii la postul de Director General:
studii superioare  lunga durata – profil tehnic, absolvite cu diploma de licenta (obligatoriu);
constituie un avantaj studii masterale cu specializare in Management, specializari postuniversitare  in domeniul managementului de proiect, proprietate industriala;
cunstinte de management financiar, managementul riscului;
experienta in administrarea/managementul unor intreprinderi publice sau societati comerciale private profitabile (obligatoriu);
bune competente interpersonale (abilitati de comunicare, organizare, negociere, lucru în echipa);
cunoa?terea legisla?iei aplicabile domeniului de activitate al societatii - obligatoriu;
experienta in imbunatatirea performantei societatilor/intreprinderilor publice pe care le-au administrat sau condus;
cunoasterea ordonan?ei privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice;
cunoa?terea unei limbi de circula?ie interna?ionala (avantaj);

b.Pentru candidatii la postul de Director Economic:
  • studii superioare de lunga durata – profil economic, absolvite cu diploma de licenta (obligatoriu);
  • experienta de conducere in domeniul economic, financiar, contabil, de audit, de cel putin 5 ani (obligatoriu);
  • constituie un avantaj certificari profesionale si apartenenta la un corp professional economic;
  • experienta dovedita in managementul financiar-contabil si controlling-financiar contabil de cel putin 5 ani (obligatoriu);
  • bune competente interpersonale (abilitati de comunicare, organizare, negociere, lucru în echipa);
  • bune cunostinte de  legisla?ie   financiar-contabila/fiscalitate - obligatoriu;
  • experienta in imbunatatirea performantei societatilor/intreprinderilor publice pe care le-au administrat sau condus;
  • cunoasterea ordonan?ei privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice;
  • cunoa?terea unei limbi de circula?ie interna?ionala (avantaj).


2. Criterii de evaluare si  selectie

Etapa 1 – Analiza dosarelor de candidatura in vederea intocmirii listei scurte de candidati
 
  • Prezentarea dosarului de candidatura;
  • Indeplinirea conditiilor de participare;
  • Numar ani de experienta in managementul companiilor;
  • Calitatea de manager societati comerciale publice sau private, membru al CA/administrator in cadrul unor societati comerciale publice sau private profitabile sau institutii publice (constituie un avantaj calitatea de manager sau membru al CA/manager in cadrul societatilor/regiilor cu acelasi profil de activitate sau profil similar)

Etapa 2 – Interviurile cu candidatii selectati pe lista scurta si selectia finala 

 I.Competente
  • Competente specifice sectorului de activitate al companiei
  • Experienta relevanta in managementul societatii
  • Cunoasterea proceselor tehnologice/operationale din domeniul de activitate al societatii
  • Competente profesionale de importanta strategica
  • Viziune si planificare strategica
  • Capacitate de luare a deciziilor si de evaluare a impactului acestora asupra intreprinderii si angajatilor acesteia
  • Marketing strategic
  • Managementul riscului
  • Legislatie aplicabila domeniului
  • Finante si contabilitate
  • Competente de guvernanta corporativa
  • Monitorizarea performan?ei
  • Abilitati de comunicare si negociere
  • Capacitate de analiza si sinteza
  • Abilitati de relationare.

           II. Trasaturi
  • Integritate si reputatie
  • Independenta
  • Expunere

           III. Conditii Prescriptive Si Proscriptive
           Numar ani de cand este director executiv/administrator intr-o organizatie
           Studii de specialitate in domeniu/studii masterale
           Alinierea la matricea profilului candidatului
3. Procedura si termenele limita  de evaluare si selectie
 
           Documente necesare pentru depunerea candidaturii:
           1. CV în format Europass, redactat in limba romana (original);
           2. Cazier judiciar (original);
           4. Acte de studii/acte formare profesionala (copie simpla);
           5. Act identitate (copie simpla);
           6. Documente doveditoare ale activitatii (carnet de munca/adeverinte vechime- copie simpla) ;
           7. Dovada numirii în calitate de manager/membru al CA (unde este cazul)- copie simpla;
           8. Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (original);
           9. Declaratie pe proprie raspundere prin care candidatul va confirma ca nu se afla într-una din situatiile prevazute la art. 6 din OUG nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a întreprinderilor publice ori ca nu a suferit o condamnare pentru o infractiune legata de conduita profesionala (original);
           10. Declaratie pe proprie raspundere care sa confirme acordul candidatului de a se procesa datele sale personale in scopul procedurii de recrutare si selectie, precum si de se putea verifica informatiile furnizate (original);
           11. Declaratie pe proprie raspundere ca nu a fost destituit dintr-o functie publica sau nu i s-a încetat contractul individual de munca prin motive disciplinare în ultimii 5 ani (original);
           12. Declaratie de conflict de interese (original);
           13. Scrisori de recomandare (minim 2, obligatoriu)-original.
           14. Scrisoare de intentie (original).
Selectia se realizeaza cu respectarea principiilor nediscriminarii, tratamentului egal si transparentei si cu luarea în considerare a specificului domeniului de activitate al societatii ENET SA FOCSANI

 Etapa 1 a selectiei  dosarelor :
           Candidaturile constând în: CV detaliat în format european + scrisoare de inten?ie + originale/copii ale documentelor necesare pentru depunerea candidaturii (dupa caz)+ declaratii  se depun in plic inchis pe care se specifica : numele si prenumele candidatului si mentiunea ,, Candidatura pentru postul de Director General/Director Economic,, (dupa caz), pana la data de 07.08.2017 ora 12.00, la sediul  ENET SA Focsani, blv Bucuresti nr 4, la Serviciul Secretariat- Registratura .

           Selectia dosarelor se va face in data 08.08.2017pana la ora 12.00.
           Persoanele selectate pentru etapa a II a a procesului de recrutare vor fi informate in scris prin posta electronica sau telephonic  in aceeasi zi  pana la ora 17.00, de catre expertul independent specializat in recrutarea resurselor umane selectat.
           Persoanele al caror dosar de candidatura  a fost respins vor fi anuntate prin posta electronica asupra motivelor ce au condus la respingerea dosarelor, pana la data de 08.08.2017. pana la ora 17.00

           Candidaturile depuse dupa data limita de depunere nu vor fi luate in considerare.
           Eventualele contestatii se pot depune in termen de 24 ore de la data comunicarii selectiei dosarelor, cel tarziu pana la data de 09.08.2017.ora 17.00.

Etapa 2 – Interviurile cu candidatii selectati pe lista scurta si selectia finala

           Publicarea listei scurte de candidati se va face pana la data de10.08.2017ora 12.00.
           Candidatii ai caror dosar a fost selectat pentru lista scurta vor fi informati personal asupra procedurii de desfasurare si temenelor stabilite pentru etapa 2.

           Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0723 66 43 45, persoana de contact Rasanu Gabriela- expert independent, consultant recrutare sau prin posta electronica la adresa gabriela.rasanu@yahoo.com.

 

---------------------------------------------------------------------
Anunţ de angajare

  

S.C. Enet S.A., scoate la concurs trei posturi de electricieni calificaţi pentru operarea, intreţinerea şi repararea instalaţiilor de medie tensiune (6-20KV)  în cadrul Secţiei Electric.Înscrierile pentru concurs se fac la registratura societăţii pana la data de 16.06.2017 ora 13.

·        Studii obligatorii – cel putin scoala profesionala cu atestat pe profil electric,energetic, electrotehnic;

Abilitati :lucrul in echipa, lucrul la inaltime,capacitatea de a actiona prompt in situatii deosebite, rezistenta la stres si disponibilitate la lucrari suplimentare, apt din punct de vedere medical pentru efectuarea serviciului pe timpul noptii;

·         Experienta : minim 1 an;

·        Certificat medical cu o vechime de cel mult 6 luni din care sa reiasa ca este apt pentru lucrul la inaltime şi pe timpul noptii;

Atribuţiunile postului sunt cele prevăzute de fişa postului care va fi adusă la cunoştinţa candidaţilor la sediul societăţii.

Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la concurs. Concursul va avea loc la data de 19.06.2017 ora 10 la sediul societatii.

Concursul va consta intr-un interviu si o proba practica.

Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.
 
 
Anunt de angajare
(04.01.2017)


          S.C. Enet S.A., scoate la concurs un post de inginer sistem in cadrul Biroului IT.
          Inscrierile pentru concurs se fac la registratura societatii pana la data de 13.01.2017 ora 13.
•    Studii obligatorii – superioare de lunga sau scurta durata cu specializarea hardware/softwer, calculatoare/informatica.
•    Abilitati :
          -    Cunostinte foarte bune in domeniul electronicii, electro-mecanicii, constructiei si functionarii calculatoarelor, echipamentelor periferice.
          -    Cunostinte softwer.
          -    Exploare-intretinere retele de calculator, echipamente retea
          -    Configurare/intretinere servere
•    Experienta in domeniu minim 3 ani;
          Certificat medical cu o vechime de cel mult 6 luni din care sa reiasa ca este apt de munca;
          -    Atributiunile postului vor fi comunicate candidatilor la sediul societatii.
Numai candidatii cu dosar complet vor fi invitati la concurs. Data concursului va fi stabilita dupa terminarea inscrierilor si va fi adusa la cunostinta candidatilor.
          Concursul va consta intr-un interviu si o proba practica.
          Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si în deplina confidentialitate.

 
 
 
 
Anunţ de angajare

(27 decembrie 2016)


          S.C. Enet S.A., scoate la concurs un post de un post de consilier juridic pentru coordonarea realizarii procedurilor activitatilor societatii, urmarirea modificarilor necesare, analize pe compartimente.

          Inscrierile pentru concurs se fac la registratura societatii pana la data de 06.01.2017 .
•    Studii obligatorii – superioare juridice, cu diploma de licenta;
•    Experienta in activitatea de consilier juridicsau in institutii bugetare care implementeaza sistemul de control intern managerial, constituie un avantaj.
•    Aptitudini – stapanirea limbajului juridic ,cunoasterea notiunilor privind sistemul de control intern managerial, foarte bun si rapid operator al programelor pe calculator.
•    Certificat medical cu o vechime de cel mult 6 luni din care sa reiasa ca este apt medical pentru exercitarea functiei;
          Responsabilitatile principale ale posturilui sunt aduse la cunostinta candidatului la sediul societatii.
          Concursul va consta intr-un interviu, data concursului va fi 9.01.2017 .
          Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si în deplina confidentialitate.


  -------------------------------------------------------------------


Anunţ de angajare

 

(19 decembrie 2016)



           S.C. Enet S.A., scoate la concurs un post de verificator metrolog autorizat pentru contoare de energie termica in cadrul Laboratorului de metrologie.
           Inscrierile pentru concurs se fac la registratura societatii pana la data de 06.01.2017 ora 13.
•    Studii obligatorii – minim liceu de specialitate cu diploma de bacalaureat; autorizare ca verificator mrtrolog.
•    Abilitati :
           -    abilitati de utilizare a calculatorului , cunostinte foarte bune de operare PC- (Excel, Word) .
•    Experienta in domeniu minim 1 an;
           Certificat medical cu o vechime de cel mult 6 luni din care sa reiasa ca este apt de munca;
           Principalele atributiuni responsabilitati ale postului sunt:
           -    Executa verificarile metrologice la sortimentele pentru care este autorizat, aplica numai metode de verificare standardizate; respecta „Declaratia de politica in domeniul calitatii laboratorului „
           Numai candidaţii cu dosar complet vor fi invitaţi la concurs. Data concursului va fi stabilita dupa terminarea inscrierilor si va fi adusa la cunostinta candidatilor.
           Concursul va consta intr-o proba orala si una scrisa. Bibliografia va fi comunicata candidatilor prin mail sau la            Serviciul R.U-Salarizare dupa verificarea dosarului.
           Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.


 -------------------------------------------------------------------

Anunţ de angajare

(19 decembrie 2016)

 

           S.C. Enet S.A., scoate la concurs un post de inginer in cadrul Biroului Productie.
           Inscrierile pentru concurs se fac la registratura societatii pana la data de 04.01.2017 ora 13.
•    Studii obligatorii – superioare in una din specialitatile : ecologie si protectia mediului, ingineria si protectia mediului in industrie, precum si alte specializari compatibile cu cerintele postului;
•    Abilitati :
           -    abilitati de utilizare a calculatorului , cunostinte foarte bune de operare PC- (Excel, Word) .
           -    Cunostintele de limba engleza – constituie avantaj
•     Experienta in domeniu sau cursuri de specialitate constituie un avantaj;
Principalele atributiuni responsabilitati ale postului sunt:
           -    Intocmeste si raspunde de raportarile  pe linia protectiei mediului, asigura masurarea si monitorizarea produselor, proceselor care pot avea impact asupra mediului.
           Numai candidaţii cu dosar complet vor fi invitaţi la concurs. Data concursului va fi comunicata candidatilor dupa terminarea inscrierilor.
           Concursul va consta intr-un interviu si o proba scrisa. Bibliografia va fi comunicata candidatilor prin mail dupa verificarea dosarului.
           Certificat medical cu o vechime de cel mult 6 luni din care sa reiasa ca este apt de munca .
           Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

 

 -------------------------------------------------------------------

Anunţ de angajare
(19 decembrie 2016)

 

           S.C. Enet S.A., scoate la concurs un post de inginer sau economist la Biroul Repartizare Productie,Urmarire Consumuri.
           Inscrierile pentru concurs se fac la registratura societatii pana la data de 03.01.2017 ora 16.
•    Studii obligatorii
           –    Superioare tehnice specializare (energetica sau instalatii constituie un avantaj) sau economice;
           –    Cursuri de perfectionare in domeniul comunicarii  – constituie avantaj
•    Abilitati :
           -    Cunostinte foarte bune de operare PC;
           -    Initiativa, capacitate de memorare, disciplina,discretie,spirit de echipa.
•    Experienta de minim 1 an constituie avantaj.
           Principalele atributiuni responsabilitati ale postului sunt:
           -    Postul cuprinde activitati de defalcare a consumurilor de energie termica in vederea stabilirii acestora la nivel de consumator racordat in reteaua de distributie a Enet si mentinerea relatiilor cu clientii. Relatii mai amanuntite privind fisa de post se pot obtine la sediul societatii.
           Numai candidaţii cu dosar complet vor fi invitaţi la concurs. Data concursului va fi 4.01.2017 ora 10.
           Concursul va consta intr-un interviu .
           Certificatul medical cu o vechime de cel mult 6 luni din care sa reiasa ca este apt de munca este obligatoriu .
           Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate. 

 

-------------------------------------------------------------------
Anunţ de angajare

(13 octombrie 2016)

           S.C. Enet S.A., scoate la concurs trei posturi de electrician echipamente  electroenergetice de medie tensiune (6-20)kv.
           Inscrierile pentru concurs se fac la registratura societatii pana la data de 18.10.2016 ora 16.
  • Studii obligatorii:

      Scoala profesionala sau liceu cu profil electric, energetic, electrotehnic;

  • Abilitati :

-       Lucrul la inaltime,capacitatea de a reactiona prompt in situatii deosebite, spirit de echipa, rezistenta la stres si disponibilitate la lucrari suplimentare..

  •  Experienta minim un an;

Concursul va consta intr-un interviu si o proba practica.

           Atributiile posturilor sunt cele prevazute in fisa de post care va fi adusa la cunostinta candidatului la sediul societatii.
          
Numai candidaţii cu dosar complet vor fi invitaţi la concurs. Concursul va avea loc la la sediul societatii in data de 19.10.2016 ora ora 10 .

           Certificat medical cu o vechime de cel mult 6 luni din care sa reiasa ca este apt de munca este obligatoriu pentru toti candidatii;
           Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

Director General

Ing. Merchea Manole

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anunţ de angajare (02.08.2016)
 

 

S.C. Enet S.A., scoate la concurs un post de inginer in cadrul Biroului Productie, un post de inginer pentru Serviciul Comercial-Impartire consumuri si un post de electrician echipamente  electroenergetice de medie tensiune.

Inginer Birou Productie :

  • Studii obligatorii – superioare in una din specialitatile : energetica,ingineria mediului in energetica sau electric si energetic, ingineria si protectia mediului in industrie, sau alte specialitati compatibile cu cerintele postului;
  • Abilitati :

-       abilitati de utilizare a calculatorului , cunostinte foarte bune de operare PC- (Excel, Word) .

-       Cunostintele de limba engleza – constituie avantaj

  •  Experienta in domeniu constituie un avantaj;

Principalele atributiuni responsabilitati ale postului sunt:

-       raspunde de inregistrarea, intocmirea zilnica a consumurilor din centrala si de centralizarea datelor din distributie;

-       Raspunde impreuna cu firma de consultanta de intocmirea la termen a raportarilor pe linia protectiei mediului, asigura masurarea si monitorizarea produselor, proceselor care pot avea impact asupra mediului.

Numai candidaţii cu dosar complet vor fi invitaţi la concurs. Concursul va avea loc la data de 03.08.2016 ora 10 la sediul societatii.

Concursul va consta intr-un interviu si o proba scrisa. Bibliografia va fi comunicata candidatilor prin mail dupa verificarea dosarului.

Inginer serviciul Comercial :

  • Studii obligatorii:

      superioare tehnice ,specialitatile  energetica sau instalatii constituie un avantaj;

      cursuri de perfectionare in domeniul comunicarii constituie un avantaj.

  • Abilitati :

-       abilitati de utilizare a calculatorului , cunostinte foarte bune de operare PC- (Excel, Word) .

-       initiativa,capacitate de memorare, responsabilitate, constinciozitate,discretie,spirit de echipa.

  •  Experienta minim un an;
  • Certificat medical cu o vechime de cel mult 6 luni din care sa reiasa ca este apt de munca;

Principalele atributiuni responsabilitati ale postului sunt:

- Gestioneaza baza de date a programului de impartire a consumurilor. Mai multe informatii se pot afla la sediul societatii.

Concursul va consta intr-un interviu si o proba scrisa. Bibliografia va fi comunicata candidatilor prin mail dupa verificarea dosarului.

  • Studii obligatorii:

      superioare tehnice ,specialitatile  energetica sau instalatii constituie un avantaj;

      cursuri de perfectionare in domeniul comunicarii constituie un avantaj.

  • Abilitati :

-       abilitati de utilizare a calculatorului , cunostinte foarte bune de operare PC- (Excel, Word) .

-       initiativa,capacitate de memorare, responsabilitate, constinciozitate,discretie,spirit de echipa.

  •  Experienta minim un an;

Atributiile postului:

-       Gestioneaza baza de date a programului de impartire a consumurilor. Mai multe informatii se pot afla la sediul societatii.

Electrician echipamente electroenergetice de medie tensiune :

  • Studii obligatorii:

      Scoala profesionala sau liceu cu profil electric, energetic, electrotehnic;

  • Abilitati :

-       Lucrul la inaltime,capacitatea de a reactiona prompt in situatii deosebite,spirit de echipa,rezistenta la stres si disponibilitate la lucrari suplimentare..

  •  Experienta minim un an;

Atributiile postului sunt cele prevazute in fisa de post care va fi adusa la cunostinta candidatului la sediul societatii.

Concursul va consta intr-un interviu si o proba practica.

Certificat medical cu o vechime de cel mult 6 luni din care sa reiasa ca este apt de munca este obligatoriu pentru toti candidatii;

Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

 

Director General

Ing. Merchea Manole




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Anunt de angajare


     S.C. Enet S.A., scoate la concurs un post de sef Birou Facturare, incasare, recuperari debite si relatii cu clientii.
     Inscrierile pentru concurs se fac la registratura societatii pana la data de 02.10.2015 ora 13.
           - Studii obligatorii superioare economice;
           - Abilitati: cunostinte de finante-contabilitate, legislatie comerciala de recuperare de debite; bun comunicator(cursuri de perfectionare in domeniul comunicarii reprezinta un avantaj), experienta in lucrul cu oamenii, cunostinte bune de operare PC.
           - Experienta: minim 5 ani
           - Certificat medical cu o vechime de cel mult 6 luni din care sa reiasa ca este apt de munca;
     Organizeaza, verifica si raspunde de buna desfasurare a activitatilor prin facturarea energiei termice,incasare contravalorii energiei termice furnizate, recuperarea debitelor de la clientii rau platnici si relatiile cu clientii societatii.
     Numai candidatii selectati vor fi invitati la concurs. Concursul va avea loc la data de 05.10.2015 ora 10 la sediul societatii.
     Concursul va consta intr-un interviu si discutarea proiectului de management pe care fiecare candidat il va depune in scris in ziua de concurs.



ANUNT


          Compania S.C. SUCCESS HR EXPERT S.R.L. recruteaza pentru S.C. ENET S.A. – Focsani, trei membri ai Consiliului de Administratie, conform prevederilor OG 109/2011 privind guvenanta corporativa a intreprinderilor publice.

          Inscrierile pentru functia de membru in Consiliul de Administratie se fac pe baza de dosar, depus la sediul S.C. SUCCESS HR EXPERT S.R.L., din Str. Vasile Lucaciu nr.52, Sector 3, Bucuresti.
Termenul limita de depunere a dosarelor este 27 Martie  2014.

          Continutul dosarului de inscriere: CV in limba romana, copii acte studii, inclusiv certificari, scrisori de recomandare, copie BI/CI, certificat de cazier judiciar, adeverinta medicala.

          Cerinte pentru functia de membru in Consiliul de Administratie:
                    -    studii superioare tehnice, economice, exceptional juridice;
                    -    cursuri de management absolvite constituie un avantaj;
                    -    experienta in functii de conducere;
                    -    cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj.
          Sunt relevante: experienta profesionala in institutii publice, rezultatele si performantele in activitatea profesionala, proiecte, titluri, colaborari, aptitudini comunicationale si de organizare.

          Atributiile Consiliului de Administratie:
          Consiliul de Administratie are, în principal, urmatoarele atributii:
                    a) numeste Directorul General în conditiile legislatiei in vigoare;
                    b) angajeaza si concediaza personalul societatii si stabileste drepturile si obligatiile acestuia;
                    c) stabileste îndatoririle si responsabilitatile personalului societatii pe compartimente, aproba Regulamentul de organizare si functionare si Regulamentul de ordine interioara;
                    d) înfiinteaza comitetul de audit;
                    e) aproba încheierea sau rezilierea de contracte de închiriere (luare sau dare cu chirie);
                    f)  stabileste tactica si strategia de marketing;
                    g) la prima sedinta ordinara din an supune spre aprobare Adunarii Generale a Actionarilor, respectiv împuternicitului mandatat al Consiliului Local al municipiului Focsani, raportul cu privire la activitatea societatii, bilantul si contul de profit si pierderi pe anul precedent;
                    h) supune spre analiza Adunarii Generale a Actionarilor, respectiv împuternicitului mandatat al Consiliului Local al municipiului Focsani, proiectul de buget pe anul în curs;
                    i) rezolva orice alte probleme stabilite de Adunarea Generala a Actionarilor.

          Remunerarea se face in limita a 20% din indemnizatia Directorului General.

          Pentru detalii sunati la nr:  0730.456.091, 0736.499.471.






-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ANUNT


          Compania S.C. SUCCESS HR EXPERT S.R.L. recruteaza pentru S.C. ENET S.A. – Focsani, un membru al Consiliului de Administratie, conform prevederilor OG 109/2011 privind guvenanta corporativa a intreprinderilor publice.

          Inscrierile pentru functia de membru in Consiliul de Administratie se fac pe baza de dosar, depus la sediul S.C. SUCCESS HR EXPERT S.R.L., din Str. Vasile Lucaciu nr.52, Sector 3, Bucuresti.
Termenul limita de depunere a dosarelor este 12 decembrie 2013.

          Continutul dosarului de inscriere: CV in limba romana, copii acte studii, inclusiv certificari, scrisori de recomandare, copie BI/CI, certificat de cazier judiciar, adeverinta medicala.

          Cerinte pentru functia de membru in Consiliul de Administratie:
                    - studii superioare tehnice, economice, exceptional juridice;
                    - cursuri de management absolvite constituie un avantaj;
                    - experienta in functii de conducere;
                    - cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj.
          Sunt relevante: experienta profesionala in institutii publice, rezultatele si performantele in activitatea profesionala, proiecte, titluri, colaborari, aptitudini comunicationale si de organizare.

          Atributiile Consiliului de Administratie:
          Consiliul de Administratie are, în principal, urmatoarele atributii:
                    a) numeste Directorul General în conditiile prevazute de OUG nr.79/2001, cu modificarile si completarile ulterioare;
                    b) angajeaza si concediaza personalul societatii si stabileste drepturile si obligatiile acestuia;
                    c) stabileste îndatoririle si responsabilitatile personalului societatii pe compartimente, aproba Regulamentul de organizare si functionare si Regulamentul de ordine interioara;
                    d) înfiinteaza comitetul de audit;
                    e) aproba încheierea sau rezilierea de contracte de închiriere (luare sau dare cu chirie);
                    f)  stabileste tactica si strategia de marketing;
                    g) la prima sedinta ordinara din an supune spre aprobare Adunarii Generale a Actionarilor, respectiv împuternicitului mandatat al Consiliului Local al municipiului Focsani, raportul cu privire la activitatea societatii, bilantul si contul de profit si pierderi pe anul precedent;
                    h) supune spre analiza Adunarii Generale a Actionarilor, respectiv împuternicitului mandatat al Consiliului Local al municipiului Focsani, proiectul de buget pe anul în curs;
                    i) rezolva orice alte probleme stabilite de Adunarea Generala a Actionarilor.

          Remunerarea se face in limita a 20% din indemnizatia Directorului General.

          Pentru detalii sunati la nr:  0730.456.091, 0736.499.471.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anunt de angajare în domeniul Resurselor Umane


          S.C. Enet S.A., scoate la concurs un post de inginer automatist.  Inscrierile pentru concurs se fac la registratura societatii pana la data de 06.09.2013 ora 13.30.

          Cerintele postului:
           - Absolvent al Facultatii de automatica
           - Experienta relevanta în lucrul cu sisteme digitale de conducere si urmarire a procesului in termocentrale si statii electrice
           - Vechime minima in societati cu profil de activitate producerea si distribuirea energiei termice si electrice de min.3 ani.

          Responsabilitati principale – exploatarea echipamentelor si instalatiilor din centrala termica.
Incepand cu data de 02.09.2013 persoanele interesate se pot inscrie la secretariatul societatii prin depunerea unei cereri tip si a unui Curiculum vitae sau pot  trimite pâna la data de 06.09.2013 un Curriculum vitae însotit de cererea de angajare, la nr. de fax: 0237212110 sau la urmatoarea adresa de e-mail: secretariat@enetsa.ro.

          Numai candidatii selectati vor fi invitati la concurs, a carui data va fi stabilita la finele perioadei de depunere a cererilor de angajare.

          Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si în deplina confidentialitate

ANUNT

          Compania S.C. SUCCESS HR EXPERT S.R.L. recruteaza pentru S.C. ENET S.A. – Focsani, prin concurs, Directorul General in conditiile prevazute de OUG nr.109/2001 si a Legii nr.31/1990.

          Inscrierile pentru functia de Director General se fac pe baza de dosar, depus la sediul S.C. SUCCESS HR EXPERT S.R.L., din Str. Vasile Lucaciu nr.52, Sector 3, Bucuresti. Termenul limita de depunere a dosarelor este 11 iulie 2013.

          Continutul dosarului de inscriere: CV in limba romana, copii acte studii, inclusiv certificari, scrisori de recomandare, copie BI/CI, certificat de cazier judiciar, adeverinta medicala.

          Cerinte pentru postul de Director General:
                     - studii necesare: studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
                     - profilul studiilor: energetic; mecanic;
                     - studii in domeniul managementului, inclusiv in domeniul managementului de proiect;
                     - curs de auditor energetic;
                     - experienta in administratia publica: minim 4 ani;
                     - experienta in functii de conducere in institutii publice si/sau Societati comerciale de anvergura;
                     - cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala;
                     - calificative, recomandari;
                     - abilitati de comunicare, organizare.
          Responsabilitatile Directorului General, in timpul mandatului d e 4 ani, vor fi:
                     1)    conduce nemijlocit si efectiv intreaga activitate a societatii;
                     2)    selecteaza, angajeaza si concediaza personalul salariat, cu respectarea prevederilor legislatiei muncii si a Contractului Colectiv de Munca si, cu acordul Consiliului de Administratie;
                     3)    conduce comisia paritara care negociaza Contractul Colectiv de Munca si, negociaza contractele individuale de munca;
                     4)    reprezinta societatea in relatiile cu terte persoane fizice sau juridice;
                     5)    incheie actele juridice, in  numele  si pe seama societatii comerciale, conform legii;
                     6)    alte prerogative incredintate de Consiliul de Administratie al societatii, de Primarul Municipiului Focsani, de Consiliul Local al Municipiului Focsani, dupa caz, sau prevazute de lege;
                     7)    umareste modul de acordare a drepturilor salariale lunare cuvenite celorlalte persoane cu functii de conducere din cadrul societatii.

          Beneficii:
                     - indemnizatia de conducere – parte fixa;
                     - parte variabila in functie de realizarea indicatorilor de performanta.

          Criteriile de evaluare a candidatilor:
                     - evaluare documentara (cerintele postului 100%  sustinute de documentele din dosar);
                     - sustinere interviu;
                     - prezentare Business Plan, strategie de dezvoltare.
          Interviul final cu candidatii calificati se va desfasura in data de 18.07.2013, conform cadrului prevazut de OUG nr.109/2011.
          Selectia se realizeaza cu respectarea principiilor nediscriminarii, tratamentului egal si transparentei cu luarea in considerare a specificului domeniului de activitate al intreprinderii publice si a legislatiei in vigoare.

          Pentru detalii sunati la nr:  0733.957.465.

 
------------------------------------------------------------------------------------
 
ANUNT

          In urma procesulul de recrutare si selectie a candidatilor pentru postul de membru in Consiliul de Administratie al S.C. ENET S.A. Focsani, S.C. SUCCESS HR EXPERT S.R.L., a prezentat Raportul de evaluare si Lista scurta a candidatilor propusi pentru postul de membru in Consiliul de Administratie, documente prezentate scanate mai jos.
In data de 17.06.2013, s-a intrunit Consiliul de Administratie al societatii, in functie pana la data de 17.06.2013 si a luat la cunostinta asupra retragerii dosarului de candidat pentru functia de membru in Consiliul de Administratie la S.C. ENET S.A. a d-lui Cazan Romulus Craciun si asupra documentelor mentionate la alineatul 1.
          In urma analizei care a avut loc, s-a constatat ca dosarul d-Iui Mocanu lulian este incomplet, neavand depuse urmatoarele documente :
                    - cazier judiciar
                    - adeverinta medicala
                    - copie dupa cartea de identitate
Prin urmare Comitetului de nominalizare si selectie din cadrul Consiliului de Administratie a inaintat catre reprezentantul in Adunarea Generala a Actionarilor la S.C. ENET S.A. Focsani urmatoarea propunere de membri:
                    - Ciorici Marioara
                    - Dobre Vasile
                    - Epure Alexandru
                    - Ambrosie Ionel
                    - Milanovici Nicolae
 
          Lista cu propuneri a fost aprobata de reprezentantui in AGA la S.C.ENET S.A. Focsani in sedinta ordinara din data de 17.06.2013, sedinta in baza careia s-a emis Hotararea AGA nr.8/17.06.2013.

[Documente scanate]

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

           Compania S.C. SUCCESS HR EXPERT S.R.L. recruteaza pentru S.C. ENET S.A. – Focsani, membrii Consiliului de Administratie (5 persoane), conform prevederilor OG 109/2011 privind guvenanta corporativa a intreprinderilor publice.

           Inscrierile pentru functia de membru in Consiliul de Administratie se fac pe baza de dosar, depus la sediul S.C. SUCCESS HR EXPERT S.R.L., din Str. Aleea Ilioara nr.2, Bl. PM30A, Ap.71, Sector 3, Bucuresti. Termenul limita de depunere a dosarelor este 31 mai 2013.

      Continutul dosarului de inscriere: CV in limba romana, copii acte studii, inclusiv certificari, scrisori de recomandare, copie BI/CI, certificat de cazier judiciar, adeverinta medicala.

           Cerinte pentru functia de membru in Consiliul de Administratie: studii superioare tehnice, economice, exceptional juridice, cursuri de management absolvite constituie un avantaj, minim 5 ani experienta in functii de conducere, inclusiv ca membru in Consiliul de Administratie, cunoasterea limbii engleze, cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala (inclusiv limba rusa) constituie un avantaj.
           Sunt relevante: experienta profesionala in institutii publice, rezultatele si performantele in activitatea profesionala, proiecte, titluri, colaborari, aptitudini comunicationale si de organizare.


Atributiile Consiliului de Administratie:
           Consiliul de Administratie are, în principal, urmatoarele atributii:
                      a) numeste Directorul General în conditiile prevazute de OUG nr.79/2001, cu modificarile si completarile ulterioare;
                      b) angajeaza si concediaza personalul societatii si stabileste drepturile si obligatiile acestuia;
                      c) stabileste îndatoririle si responsabilitatile personalului societatii pe compartimente, aproba Regulamentul de organizare si functionare si Regulamentul de ordine interioara;
                      d) înfiinteaza comitetul de audit;
                      e) aproba încheierea sau rezilierea de contracte de închiriere (luare sau dare cu chirie);
                      f)  stabileste tactica si strategia de marketing;
                      g) la prima sedinta ordinara din an supune spre aprobare Adunarii Generale a Actionarilor, respectiv împuternicitului mandatat al Consiliului Local al municipiului Focsani, raportul cu privire la activitatea societatii, bilantul si contul de profit si pierderi pe anul precedent;
                      h) supune spre analiza Adunarii Generale a Actionarilor, respectiv împuternicitului mandatat al Consiliului Local al municipiului Focsani, proiectul de buget pe anul în curs;
                      i) rezolva orice alte probleme stabilite de Adunarea Generala a Actionarilor.

           Remunerarea se face in limita a 20% din indemnizatia Directorului General.

           Pentru detalii sunati la nr:  0733.957.465.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------